loading...
دانلود رایگان نسخه هک شده کلش اف کلنز ۲۰۱۵ :: مرجع بازی های مود شده
a.b.z بازدید : 305 شنبه 23 خرداد 1394 نظرات (1)
( 103 راي , ميانگين 4٫03 از 5 )


فیلم جدید با ورژن جدید بازی و نرم افزار مربوط به هک قرار داده شد.

باسلام خدمت تمام کاربران محترم سایت

طبق درخواست های متعدد کاربران سایت مبنی بر هک بازی Shadow Fight 2 در زیر نحوه هک این بازی همرا با فیلم آموزشی قرار داده شده که می تونید با استفاده از این هک سکه ، انرژی و Gem های خود را به مقداری که می خواهید افزایش بدهید.

این هک بر روی گوشی های روت شده تست شده و کار کرده است.

عکس بالا هم از پروفایل بازی خودم هست که براتون گذاشتم و همه چیز رو به میزانی که خواستم  بالا بردم.

این هک توسط کاربرا سایت برای ما ارسال شده که طبق اون گروه اندروید باران فیلم اموزشی از نحوه هک براتون اماده کردیم.

این نحوه هک بر روی نسخه ی جدید 1.9.10  و نسخه های قدیمی تست شده است و در همه نسخه ها جواب داده است.

توجه: این نحوه هک بر روی گوش های روت نشده جواب نخواهد داد تا اطلاع بعدی گوشی های روت نشده از این روش استفاده نکنن تا روش جدیدی براشون پیدا کنم.

کاربر گرامی برای مشاهده محتوا باید وارد سایت شوید.

دانلود فیلم آموزشی از لینک زیر : 

Down

دانلود

کاربر گرامی برای مشاهده محتوا باید وارد سایت شوید.


  • تمامی بازیها و نرم افزارها قبل از قرار گیری در سایت تست شده اند.لطفا در صورت بروز هرگونه مشکل از طریق نظرات مارا مطلع سازید.
  • پسورد تمامی فایل های موجود در سایت androidbaran.ir می باشد.(تمامی حروف را می بایست کوچک وارد کنید)

مطالب مرتبط




177 نظر

گفته شده در 2 روز قبل


درود
واسه من در پایان نصب پچ ها،همه پچ ها رو میزنه failed
اینو باس چیکار کنم

    گفته شده در 2 ساعت قبل


    مانند فیلم آموزشی جدید عمل کنید.

گفته شده در 3 روز قبل


سلام خدمت مسئول سایت.
من فقط اکانت ویژه خریدم،جهت هک این بازی.
پس خواهشا کمکم کنید.
یه سوال قبل از هک بازی
من که گوشیم روت نیست(Galaxy s3)
از کجای کار باید شروع کنم؟؟؟؟

از این نرم افزارlucky Patcher مگه بدون روت هم میشه استفاده کرد؟؟؟؟

خواهشا کامل توضیح دهید.
تشکر

    گفته شده در 3 روز قبل


    سلام
    بله روی گوشی های غیر روت هم انجام میشه.
    ما این هک رو روی یک گوشی روت نشده هم انجام دادیم و کار کرد واینکه آیا رو همه غیر روتا کار میکنه یا نه به طور قطع و 100 درصد شاید نشه گفت.
    شما باید کارها رو زمانی که وارد بازی مشیشید مانند فیلم عمل کنید و با قبلش کاری نداشته باشید.
    موفق باشید.

گفته شده در 4 روز قبل


داداشششششششش دقیقا مثل نرم افزار کارمیکنم..تیک اول رو برمیدارم یعنی مود اونو برمیدارم بعدش سومی رو میزنم..بعدش میگه لطفا صبرکنین…بعد از اون یه خطایی میده به نام
الگوی پیچn1ناموفق بود بعدش همین جوری تا پیجn7 بعدش نوشته باز سازی shadow fight2 اخطار…

چیکارش کنم لطفا بگو داششششششششش

    گفته شده در 2 ساعت قبل


    مانند فیلم آموزشی جدید عمل کنید.

گفته شده در 2 هفته قبل


سلام لینک دانلود فیلمش کجاست نمی تونم پیذاش کنم اگر اون کادر ابیس سایتش فیلتره

    گفته شده در 2 هفته قبل


    سلام
    برای دانلود نسخه مود و فیلم نحوه هک باید اکانت vip خریداری کنید تا لینکها براتون نمایش داده شود.

گفته شده در 2 هفته قبل


سلام من ثبت نام کردم رمز نمیده چرا؟ رمزم چیه؟؟
عاخه چرا اینکارارو میکنین با ادم بزارین دانلود کنیم بره دیگه :-((((

:(

    گفته شده در 2 هفته قبل


    پسورد شما ک 123456
    این کار به خاطر این هست که بتونید اکانت vip خریداری کنید .

گفته شده در 2 هفته قبل


سلام خواهش خواهش خواهش برای من بفرستیدش خیلی ممنون میشم
جیمیلم: aliakbaryazarloo2014@gmail.com

گفته شده در 4 هفته قبل


سلام
گوشیم زد تو با آندروید 4.4.4 روت شده
طبق فیلم بچ میکنه ولی اخرش به پنجاه درصد نمیرسه میشه 42 درصد. بیشترشون رو failed میده. بعدشم که لانچ رو میزنم میخوام بخرم همون ارور قبلی رو میده. تیک خرید از گوگلم تو لاکی پچر زدم.
لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم مث فیلم بالای پنجاه درصد بره

    گفته شده در 4 هفته قبل


    سلام
    از نسخه جدید لاکی پچر استفاده می کنید؟؟

گفته شده در 4 هفته قبل


چرا ایمیل برا من سند نشد

    گفته شده در 4 هفته قبل


    چه ایمیلی فرستاده نشد؟؟

گفته شده در 1 ماه قبل


سلام اول از همه که سایت تاییدی دارین
دومش اینکه من از انواع هکر را چه با روت چه بی روت استفاده کردم اما مشکل اصلی من اینه که وقتی وارد بازی میشم و میخوام خرید رو بزنم میگه توی پروسه خرید مشکل وجود داره باید با پشتیبانی تماس بگیرم! این قضیش چیه؟! حتی توی نسخه معمولیش که هیچکار روش نشده هم اینو میگه!

و درنهایت شما که اینقدر سایت خوبی دارین این نسخه مود شدشو بذارین خیاله همه راحت شه مثل نسخه مورتال کمبات که بدجور باهاش حال کردم

ممنون حسابی

    گفته شده در 1 ماه قبل


    اگر طبق روشی که در فیلم نشون داده می شه برید دیگه مشکل عدم خرید داده نمیشه به دلیل تحریم بودن ایران و اینکه اکانت گوگل شما به عنوان یک ایران یثبت شده است.
    این کار در فیلم اجازه خرید شما رو نمیده و خودکار خرید توسط نرم افزار انجام می شه.
    برای یه مدت نسخه مود شده قرار داده شد اما فقط پول بی نهایت بود در صورتی که در این حالت می تونید جم، انرژی و پول بی نهایت داشته باشید و این کار به دلیل گفته کاربرا انجام شد.
    امیدوارم موفق باشید.

گفته شده در 2 ماه قبل


اسم اون برنامه ای که بازی هک می کنه چه لطفا بگید

گفته شده در 2 ماه قبل


می شه دوباره حک شده happy farmرو بزارین فقط قبلش بگین که زود دانلود کنم ترو به خدا خواهش می کنم

    گفته شده در 2 ماه قبل


    در صورت هک شدن نسخه جدیدش براتون قرار داده می شه.

گفته شده در 2 ماه قبل


داداش من هم نرم افزار جدید و هم بازی آخرین نسخه. اصلا جایی گزینه سیو نداره موقع خرید.یه راهنمایی جامع تری بده لطفا.سپاس

    گفته شده در 2 ماه قبل


    جامع تر از فیلم که همه چیز توش مشخصه؟؟!!!!!
    مراحل رو اشتباه انجام میدید.
    اگر مشکلتون رو دقیق بگید که کدوم قسمت رو فیلم براتون اجرا نمیشه می شه بهتر کمکتون کرد.
    موفق باشید.

گفته شده در 2 ماه قبل


همه قسمتش مو به مو اجرا کردم.آخرش که ميگه بازی رو اجرا کن اون قسمتی که ميگه اپدیت کن که تو فیلم شما کنسلش میکنی نماید. حتی امروز گوشمو روت کردم.اما بازم نشد.اگه امکانش هست یه شماره بده تا من با شما تماس بگیرم از پشت تلفن راهنماییم کنی.خیلی طلبه این بازی شدم داداش.هرکار میتونی واسم بکن.سپاس

    گفته شده در 2 ماه قبل


    متاسفانه امکان تماس وجود نداره.
    شما در مرحله ای که میخوای خرید رو انجام بدی فقط گزینه save… رو تیک بزن و خرید رو انجام بده.
    اون قسمت آپدیت مهم نیست چون من از یه ورژن قدیمیتر استفاده کردم اون رو کنسل کردم اگر نسخه جدید رو دانلود کنی اون ارور رو دیگه نداری.

گفته شده در 2 ماه قبل


سلام.اقا آدمین لطفا راهنمایی کنید.من نميتونم نسخه بی نهایتو اجرا کنم.تمام دستورات فیلم آموزشی انجام دادم ولی باز نشد

    گفته شده در 2 ماه قبل


    سلام
    در کدوم قسمت دچار مشکل هستید؟؟

گفته شده در 2 ماه قبل


سلام.اقا من یک اکانتvip خریدم.هرکار میکنم نميتونم فیلم آموزش هک بازی شادو فایت رو دان کنم.وقتی روی لینک دانلود فیلم میزنم نرم افزار لانچر رو دان میکنم. لطفا راهنماییم کنید.سپاس

    گفته شده در 2 ماه قبل


    سلام
    از قسمت باکس دانلود، فیلم آموزشی رو دانلود کنید دیگه؟ مشکلتون کجاست؟

گفته شده در 2 ماه قبل


ببخشید من که اکانت vip ندارم چجوری دانلودش کنم ؟ لطفا بهم بگو

گفته شده در 2 ماه قبل


ادمين مجتبی لطفا اکانت وی ای پی منو بده

    گفته شده در 2 ماه قبل


    اکانتت فعال شد.

گفته شده در 2 ماه قبل


ببخشید دریافت رمز جدید رو زدم اما برای رمز جدید ارسال نشد

    گفته شده در 2 ماه قبل


    قسمت spam ایمیلتون رو چک کنید.

گفته شده در 2 ماه قبل


هک شد دوست عزیز. خیلی ممنون. اما با یک گزینه دیگه 😉

گفته شده در 2 ماه قبل


گزینه google biling رو هم فعال کردم و باز هم اثری نداشت
شاید play store مود شده رو هم باید داشته باشم تا کار کنه؟

گفته شده در 2 ماه قبل


سلام مجدد. خیر. وقتی روی خرید میزنم گزینه ها برام نمیاد

    گفته شده در 2 ماه قبل


    باید قابلیت google biling رو در نرم افزار فعال کنید.

گفته شده در 2 ماه قبل


واسه من رمز عبور ارسال نمیشه

    گفته شده در 2 ماه قبل


    سلام
    رمزتون: 123456
    پس از ورود رمزتون رو تغییر بدین.

گفته شده در 2 ماه قبل


سلام. روی نسخه ۱.۹.۶ و 1.7.7 فقط ۴۲% برای من پتچ شد و بازی بی نهایت نشد متاسفانه. چیکار باید بکنم؟ نسخه لوکی پتچرم 5.5.4 و از 4 پتچ پترنی که تو ویدئو success میشه برای من فقط 3تا سبز میشه و Patch Pattern N1 رو faild میزنه.
گوشیم روت شده هست. نسخه اندروید 4.1.2
راهی هست ک بشه درستش کرد؟ راهنمایی کنید لطفا

    گفته شده در 2 ماه قبل


    سلام
    مشکلی نداره اگر اتفاق بیافته پس از اینکه وارد بازی میشید و برای خرید اقدام می کنید چه اتفاقی میافته اون گزینه ها براتون میاد؟

گفته شده در 2 ماه قبل


ببخشید رمز عبور من برایم ارسال نشده چه جوری وارد سایت شوم

    گفته شده در 2 ماه قبل


    پسورد شما: 123456
    پس از ورود رمزتون رو تغییر بدین.

گفته شده در 3 ماه قبل


سلام وقتی میخوام ویدیو را اکسترکت کنم با ارور خطا روبرو میشم چکار کنم

    گفته شده در 3 ماه قبل


    سلام
    پسورد رو درست وارد کردید؟
    اگر پس را درست وارد کرده باشید احتما ناقص دانلود شده، دوباره دانلود کنید.

گفته شده در 3 ماه قبل


سلام جناب مدیر. خسته نباشید.. من هوز اکانت vip نگرفتم. ولی فقط و فقط بخاطر نسخه بی نهایت این بازی میخوام بکیرم… الان نسخه معمولیشو دارم و تا سطح 11 هم پیش رفتم… نمیخوام زحماتم هدر بره.. پس اگه واقعا این نسخه بی نهایت هستش و ایرادی نداره تائید کنید تا vip رو خریداری کنم.
گوشیم اکسپریا acro s هست روت “نشده”
منتظر جواب هستم

    گفته شده در 3 ماه قبل


    سلام
    این هک روی گوشی های روت به طور کامل کار میکنه، اما امکان داره روی بذخی گوشی های روت نشده جواب نده.

گفته شده در 3 ماه قبل


نمی شه یک بازی را مجانی دانلود کنیم

    گفته شده در 3 ماه قبل


    خیر ، این امکان وجود ندارد.

گفته شده در 3 ماه قبل


.سلام منظورم برای خرید معمولی….
یعنی میخام با creehack انجامش بدم نه با luck…
شما بنا رو خرید معمولی بزارید…
مشکل فکر کونم بابت تحریما باشه…
راه حلش چیه؟؟؟ چیکار باید کنم…?
خیلی خیلی ممنوم میشم راهنمای کنیید

    گفته شده در 3 ماه قبل


    سلام
    در نسخه های جدید دیگه نمی شه با creehack بازی رو هک کرد. اون ارور هم به خاطر تحریم هست.

گفته شده در 3 ماه قبل


با سلام لطفا جواب بديد من گوشيم z2 هستش و روتم نيست…اين بازي رو نصب كردم و مشكلي نداره ولي موقع كه ميرم چيزي بخرم(الماس و سكهو…) وقتي كليك ميكنم كه خريد بشه رو مبلقش به دلار يه error ميده (there is a problem verifying your purchase.please contact the support)
لطفا راهنمايم كنيد بايد چيكار كنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    گفته شده در 3 ماه قبل


    سلام
    الان منظورتون برای هک هست یا برای خرید معمولی؟؟؟






پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
برچسب ها نحوه هک و خرید Gem و سکه و انرژی بی نهایت در بازی Shadow Fight 2 v1.9.10 Mod(برای گوشی های روت شده) , ( 103 راي , ميانگين 4٫03 از 5 ) فیلم جدید با ورژن جدید بازی و نرم افزار مربوط به هک قرار داده شد. باسلام خدمت تمام کاربران مح , خريد جم براي بازي clash of clans آموزش هک انتخاب مدیر تبلیغ متنی خريد جم کلش اف کلنز , خريد جم براي بازي clash of clans خريد جم کلش اف کلنز , خريد جم براي بازي clash of clans تبلیغات تبلیغات متنی شما ماهانه 15 هزارتومان نرم افزار اندروید دانلود نرم افزار اندر , ورود نام‌نویسی پرداخت اکانت ویژه صفحه اصلی ارتباط با ما تبادل لینک و لوگو درخواست فایل پلاک یا , 606 بازدید 23 خرد 1394 0 نظر اکشن | بازي | نسخه بی نهایت Crossy Road از آن دست بازیهای به نظر ساده است که در صورتیکه درگی , ميانگين 4٫57 از 5 ) نسخه بی نهایت نحوه هک و خرید Gem و سکه و انرژی بی نهایت در بازی Shadow Fight 2 v1.9.10 Mod(برای گوشی های روت , 275 بازدید 23 خرد 1394 177 نظر آموزش | آموزش هک | اختصاصی | انتخاب مدیر | نسخه بی نهایت اختصاصی اندرویدباران فیلم جد , ميانگين 4٫02 از 5 ) نسخه بی نهایت دانلود بازی زیبا استخدام جادوگر Magic Touch Wizard for Hire v1.4 Mod(نسخه پول بی نهایت+ آنلاک) + , ميانگين 5٫00 از 5 ) نسخه بی نهایت دانلود بازی زیبا Knights of Pen & Paper 2 v1.05 Mod(نسخه پول بی نهایت) + نسخه عادی 50 بازدید 22 , دشمنان... ادامه مطلب ← 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز ( 2 راي , ميانگين 5٫00 از 5 ) نسخه بی نهایت دانلود بازی بسیار زیبا Feed Me Oil 2 v1.1.1 Mod(نسخه busters بی نهایت) + نسخه عادی 130 بازدید 2 , ميانگين 5٫00 از 5 ) نسخه بی نهایت دانلود بازی زامبی های احمق سه Stupid Zombies 3 v0.7 Mod(نسخه پول/Lives بی نهایت) + نسخه عادی 75 , ميانگين 5٫00 از 5 ) نسخه بی نهایت دانلود بازی زیبا تب آشپزی Cooking Fever v1.3.0 Mod(نسخه پول/جم بی نهایت) + نسخه عادی 4 , 267 بازدید 22 خرد 1394 6 نظر ارکید | بازي | نسخه بی نهایت در بازی فوق العدع زیبا Cooking Fever شما با تبی سوزان از آشپزی د , ميانگين 3٫17 از 5 ) نسخه بی نهایت دانلود بازی بسیار زیبا BEAST BUSTERS featuring KOF DX v1.0.0 Mod(نسخه پول بی نهایت) + نسخه عادی 26 ب , ميانگين 5٫00 از 5 ) نسخه بی نهایت دانلود بازی بسیار زیبا Aquapolis v1.10.17 Mod(نسخه Coins/Rubies/Ecology/Happiness بی نهایت) + نسخه عادی , ميانگين 5٫00 از 5 ) نسخه بی نهایت دانلود بازی زیبا Clone Factory v1.0.3 Mod(نسخه پول بی نهایت) + نسخه عادی 21 بازدید 22 خرد 1394 ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Aref در تاریخ 1394/03/26 و 3:19 دقیقه ارسال شده است

چگونه فیلم آموزشی را دانلود کنم
پاسخ : در ادامه مطلب موجود است


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 624
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 118
  • آی پی امروز : 272
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 480
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,756
  • بازدید ماه : 1,756
  • بازدید سال : 55,152
  • بازدید کلی : 149,671
  • کدهای اختصاصی